Dilekulgtt lilyum_ hadi yaa 😔 neyseki olacaksa yipranmadan oluyor regl geciktigi zaman da cocuk varmi yokmu surekli test yap olana kadar yipraniyo insan. Hayirlisi olsun hakkinda insallah
lilyum_ Dilekulgtt yok ama aşırı derece karın ağrısı bel ağrısı mide bulantısı var. Bunlar genelde regl öncesi yaşadığım icin regl olcam sandım ama daha bir sey yok
Dilekulgtt lilyum_ benimde belim agriyor karnim da sis gibi bende regl bekliyorum karnim sisiyor cunku regl olmaya yakin
lilyum_ Dilekulgtt dün çok ağrım vardı regl olmadım. Bugün de karnımın altı batıyor ve yine bel ağrım var. Testler dağıtıma çıktı gelir gelmez yapcam. İnsallah pozitiftir 🤲🏻🌸
Dilekulgtt lilyum_ hadi insallah guzel haberlerle gel bende olmadim ama gunum yaklasti o yuzden olurum gibi
Dilekulgtt lilyum_ yok kiz vallahi his yok kuzum 🤣 bel agrim var oda regl dede oluyor ya ona yoruyorum
BilgecyLn lilyum_ sat 13 Temmuz test yapmadım bulantım var dün rahatsız etmiyordu ama bugün ara sıra rahatsız edecek kadar devam ediyor 2 gün sonra doktora gideceğim genel kontrol için bakalım ne olacak
lilyum_ Dilekulgtt bende de bel ağrısı var ama normalden fazla o yüzden umutlanıyorum. Ya biraz umutlanır mısın 😅
Saryaa Karın ağrım var midem bulanıyor ama bunlar regl kende oluyordu 3 -4 gün önce lekelenme gördüm ondan sonra görmedim dün kan testi verdim 0.2 u/l yazıyor yeni evliyim birisi açıklayabilir mi
BilgecyLn lilyum_ evdeki son ovulasyon testini yaptım pikten bi gün önceki koyulukta çıktı 3 gün önce yaptığım ovulasyon testinde hayalet çizgi gibiydi