lilyum_ Dilekulgtt bende de bel ağrısı var ama normalden fazla o yüzden umutlanıyorum. Ya biraz umutlanır mısın 😅
BilgecyLn lilyum_ evdeki son ovulasyon testini yaptım pikten bi gün önceki koyulukta çıktı 3 gün önce yaptığım ovulasyon testinde hayalet çizgi gibiydi
lilyum_ BilgecyLn yaa bi bakabilir miyim? Belki gebelik vardır. Erken gebelik testi yapsan çıkar belki
lilyum_ BilgecyLn ayy evet baya koyu çıkmış. İnsallah gebesindir canım cok heyecanlandım şimdi. Ne zaman gelir eşin 😅
Buseemm BilgecyLn ben gecikmenin ikinci günü bu testi yaptim iki kere pik cikti gebelik testi uatim pozitifti 🤲 su an 7 +6yiz
lilyum_ BilgecyLn arkadaşım böyle koyu olunca gebelik testi yaptı pozitifi gördü. Ayy inşallah senin de oyle olur canım 🥰
BilgecyLn lilyum_ öğlenden sonra eve uğrayacağım demişti prodoctor erken gebelik testi istedim hemen gelse keşke 😂
BilgecyLn lilyum_ keşke diğerini de çekseydim varla yok arası çıkmıştı 2. çizgi 3 gün önce yaptığım ovulasyon testi
lilyum_ BilgecyLn ayy evet benimki de dağıtımda gelsin hemen yapcam. İnsallah ikimiz de pozitif görürüz allahımm lütfennn🤍🤲🏻