Nurbl Benimde sat 14 kupkuruyum akıntı yok ama belirti vardı bana göre bugün test yaptım da negatif çıktı
lilyum_ Nurbl ayy bende öyle hiç akıntım yok. Normalde benim çok akıntım olur hiç böyle kuru olduğunu görmedim. Akıntı dışında bir sürü belirtim var
Tontonsu lilyum_ bir de ara ara kasıklarım sızlıyodu koku hassasiyetim var mı çok emin olamıyorum ama bu ara biraz fazla koku alıyorum
lilyum_ Dilekulgtt Irmak-annesiii18 Dnzm ayy kızlar ben galiba test yapamadan adet olcam. Aşırı derece adet ağrısı yaşıyorum. Kasıklarım deli gibi ağrıyor, midem ağrıyor ve bulanıyor. Galiba erken regl olcam🥺
Dilekulgtt lilyum_ hadi yaa 😔 neyseki olacaksa yipranmadan oluyor regl geciktigi zaman da cocuk varmi yokmu surekli test yap olana kadar yipraniyo insan. Hayirlisi olsun hakkinda insallah
Kur lilyum_ hahaha ya çok tatlısın 😂 benim de sat 14 valla bir test yaptım silik var gibiydi ama şimdi kahverengi lekelenme geldi sanırım adet olcam eleniyorum 😂 inşallah birdahaki aya ovülasyon kullancam
lilyum_ Kur ayy ben senin testini gördüm. Gölge seklinde var gibiydi sanki. Yerlesme kanaması olmasın o
Kur lilyum_ yok canım ya sanmam o test nasıl öyle çıktı hala hayretler içindeyim çünkü test bembeyazdı gözüm kör oldu bakmaktan 😂
Kur lilyum_ birtane düşüğüm olmuştu böyle çamur gibi gelmişti ilk şimdi de öyle olur diye ödüm kopuyo diyorum ki Allahım öyle olacaksa olmasın sağlıklı bir bebeğe kadar ben sabrederim 🙏
lilyum_ Kur evet seni cok iyi anlıyorum. Benim de bi kürtajım var bende önemli olan sağlığı diyorum. Olacaksa da sağlıklı sıhhatli olsun