Deletedmom_115 06Canan Bende aynen öyle son 3 haftada kızımda yaşadıklarımı bunda şimdiden yaşıyorum sağlıkla gelsinler sağlıkla büyüsünlerde bu da geçiyor. Kramplar için günde iki tane maden suyu için çok faydası oluyor
Alyask 06Canan kızımı 39+4 de 3890 kılo doğurdum oğlum bakalım kaçıncı haftada gelecek 🫠 henüz 14 haftalığız rabbim herkese kolay doğum nasıp etsin 🤲🏻💛
06Canan Alyask kızlarımız aynı doğmuş bakalım ikincilerimiz ne zaman gelecek hayırlı gelsinler inşallah
Daisyy000 06Canan 39+1de sezaryen oldum hiç sancım yoktu.Yengemde 43e kadar bekledi hala gelmeyince suni verdiler,2gun suni sancı aldı sonra zahmet edip doğdu 😅
06Canan Daisyy000 bazı bebekler seviyor galiba anne karnını doğmak istemiyolar kaç kg doğdu baya geç gelmiş maaşallah 😂
hepoyleolurzaten__ Efnan-77 teskkur ederim 😀 alışıyorsun artık biri 6 yaşında diğeri 5 en küçüğü 1 büyüdüler
06Canan Hamide_00 aynn cnm ilkim normal doğum oldu memnun kaldm sezeryan hiç istemiyorum inşallah zorunlu kalmam
Deletedmom_115 06Canan ayy keşke içsen ben çok faydasını gördüm kızımda şimdide içiyorum bebeğin kemiklerine de faydalı
nazel123 Kızım 40+1de doğdu şimdi oğlum 30haftalık bakalım ne zaman gelecek 😊 bu ara nefes darlığı oluyor baya yukarda duruyor sanırım ya
Daisyy000 06Canan Benimki39+1de 3650/51 cm doğdu. 43.haftada doğan yeğenim 3600/49cm diye hatırlıyorum
06Canan Deletedmom_115 akşam çok susaynca deneyim biliyorum çok faydalı olduğunu da içemiyorum limonlu içiyorum ama onunda yararı sade kadar olmaz