DEF_ikiprensbirprensesmom 06Canan Kızım 38+0 da nişanımın gelmesi ve açıklık olması sebebiyle doğdu. Makat gelişti zaten sezeryan oldu. Şimdi oğlum 37+5 günlük oda makat geliş 15 ağustosa gün aldık erken gelmezse 39+0 olduğu gün gelmiş olacak 🌸🧿🫶🏼 sağlıkla gelsinler inşallah
06Canan Deletedmom_115 bacak krampları uyuyamama sürekli wc gitmekten halim kalmadı birde bugün sırt ağrısı yaşıyorum bittim yani kızımda bu kadar ağır değildim
Deletedmom_115 06Canan Bende aynen öyle son 3 haftada kızımda yaşadıklarımı bunda şimdiden yaşıyorum sağlıkla gelsinler sağlıkla büyüsünlerde bu da geçiyor. Kramplar için günde iki tane maden suyu için çok faydası oluyor
06Canan kahvesever__ bu kadar zorlanacağımı hiç düşünmemiştim kızım kış bebeğiydi sanırım ondan çok zorlanmamıştm
Efnan-77 hepoyleolurzaten__ maşallah nasıl bakabiliyosunuz 😊 bide ikiz hamilelik ekstra zordur bide 3 tanede var Allah yardımcınız olsun iş ev yemk falan derken
hepoyleolurzaten__ Efnan-77 teskkur ederim 😀 alışıyorsun artık biri 6 yaşında diğeri 5 en küçüğü 1 büyüdüler
sariniz13 06Canan amin bitanem🫶🏻 emin ol doğduktan sonra sıcak sana daha zor gelicek hem bebek için hem kendin için lohusa olduğundan sıcaklarda mahvolucaksın eğer klima yoksa vayy haline😂
06Canan sariniz13 kız ne korkutuyorsun 😂😂zatn bunalımlardaym kızım kışın olmuştu o zmnda donmuştum 🤦♀️
Hamide_00 06Canan aynen canım doktorunuzun söylediklerine göre ztn kendinizi ayarlıyorsunuz doğum seçimi için
06Canan Hamide_00 aynn cnm ilkim normal doğum oldu memnun kaldm sezeryan hiç istemiyorum inşallah zorunlu kalmam