Daisyy000 06Canan Benimki39+1de 3650/51 cm doğdu. 43.haftada doğan yeğenim 3600/49cm diye hatırlıyorum
06Canan Daisyy000 43 de doğmuş ya kilosunu o yüzden merak ettim bebeği rabbim sağlıklı hayırlı evlatlar yetiştirmemizi nasip etsin
06Canan kahvesever__ annemlere soruyorum ben hamileyim diyemi diye yok kızım gerçekten bu yaz çok sıcak sennde şansına diyor
Seddda Birmi herşey yiyip içtim valla midye bile yemiştim ama çok yedim kendimde çok kilo almıştım tabi doktor babanın geninden kaynaklı bebeğin kilolu olduğunu söyledi eşimde 5 kilo doğmuş 🤣🤣
Incirim 06Canan bende sıcağa dayanamaz oldum ama yine de bi en az 39 olsun istiyorum anne karnında bi gün daha kalması bile çok 😇
06Canan Incirim evet ablam ve yengemde öyle diyor ben çıksın diyorum onlarda anne karnının bir günü çok daha iyi onun için diyolar
06Canan Deletedmom_115 akşam çok susaynca deneyim biliyorum çok faydalı olduğunu da içemiyorum limonlu içiyorum ama onunda yararı sade kadar olmaz
seevoolii 06Canan sade maden suyunun içine kendiniz sıkabilirsiniz limon isterseniz bir de öyle deneyin💖
Deletedmom_115 06Canan Zaten sade içmen lazım canım alışsan aslında çok güzel oluyor benim kızım 2 buçuk yaşında o benim elimden çekip içiyor alışmakla alakalı
Birbebekannesi01 06Canan 37+2 de doğmuştu ilk oğlum. 36. Haftaya girince ayrı bir ağırlık çökmüştü banada hamileliğin son zamanları yaza gelince ayrı bir bunaltıyor bu kez kışa denk gelecek nasipse 😍
06Canan Birbebekannesi01 kışta kışa göre zor Ankarada oturuyorum ayazı malum kızım şubat başı doğmuştu üşüyecek korkusu olmuştu ondada yazı ayrı kışı ayrı zor rabbim kolaylık versin hepimize
Birbebekannesi01 06Canan bende Ankaradayım dogumum ocak sonu olacak nasipse kombinin kulağını iyice cevircez artık napalim 😃
perihankrkya 06Canan tam 36.haftamda dogdu oglusum simdi ikinci ogluma gebeyim 29+3um beklemedeyiz saglikla gelsinler insallah evlatlarimiz😇
E_E1996 06Canan vla ilk oğlumu 37 haftada öbürünü 39+3 haftada 🥹 busefer bnde bilmiyorum nasıl olacak kız erkek fark etmiyor heralde ikiside erkek farklı doğdular