Manolya-27 Babyandmee Allah yardımcın olsun canım Diş ağrısı da çok zor normal zamanda bile şuan düşünemiyorum inşallah geçer bir an önce 🥹🤲🏻❤️
Babyandmee Manolya-27 amin canım cümlemize hepimize allah kolay tek nefeste doğum nasıp etsin inşallah 🤲🏻
Manolya-27 unzile001 yaa neden öyle dediniz, yıpratmayın kendinizi kolaylıkla atlatin inşallah bu doğumu da🤲🏻❤️
unzile001 Manolya-27 doğuma giderken çocuklar dan ayrılmak zor geliyor biraz bu sebep biraz da korku Rabbim herkese su gibi doğumlar versin🤲
Berivan_sr Manolya-27 acaba tamı tamına o 9 ay 10 gün tamamlanır mı ki 😅 benimde son 47 am hiç sanmıyorum çok yaramaz
Manolya-27 Berivan_sr bence tam dolmuyor ama bilmiyorum doktorum ilk gebeligin geç gelebilir bebek dedi ama bakalım bir dahaki kontrolde ne dicek😂😂
06Canan Manolya-27 evet cnm ilkim normaldi şimdide normal istiyorum bakalım inşallah herşey yolunda gider ama zaman durdu durdu geçmiyor günler çok bunalıyorum
Manolya-27 06Canan inşallah canım gönlüne göre olsun bende normal doğumu çok istiyorum ilk gebeligim bakalım inşallah bana da nasip eder kolay şekilde allahim 🤲🏻🥰
Manolya-27 unzile001 amin amin inşallah 🤲🏻🥹 sizede kolaylık versin sağ salim atlatıp kavuşun tüm yavrulariniza ❤️
Manolya-27 Mrvmrvmlh maşallah aynı olduğum ne çok kişi varmış sevindim 🥰 sağlıkla gelsin inşallah yavrularimjz🤲🏻💙
Manolya-27 Mrvmrvmlh ilk dogum olacak normal dogum istiyorum doktorumda son ana kadar bekleriz dedi normal dogum yanlısı bakalım bebis ne zaman gelmek isteyecek ama 😂