nazel123 Manolya-27 bizimde 67 Doğumu 40.hafta olarak mı hesaplıyor uygulama ☺️ Sağlıkla gelsin bebişler insallah kolay doğumlarımız olsuuuun 😍🌸🤲🏻
Manolya-27 Busraapaydn01_ maşallah çok çok az kalmış sağlıkla kucağına almak nasip olsun inşallah 🤲🏻🥰