Kubraalp67 HAvvAHmet bu zamana kadar hep bulantı iştahsızlık vardı yeni yeni canım bişeyler istiyor gece midem rahatsız olur diye yemeğe korkuyorum 😅 ama yenildim galiba kalktım şuan yapıyorum 😂
HAvvAHmet Kubraalp67 Mide yanmasi bende de oluyo bazen yan yatıp uyumaya çalışıyorum,yemek daha keyifli bence 😀😀 sizin haftanız kaç
kardelengurler7 Sariilayda16 ahahaha sağlık olsun doğumdan sonra veririz bol yürüyüş bol su birazda spor halledilir
glycnkrt kardelengurler7 ahahah benim erken başladı galiba 🤣 12 . haftadan beri gece yiyom. şimdi 2 saatte bir ne yapcaz. 18+3 üm 😊 yemezsem kusuyorum mecburen yiyom 😀
kardelengurler7 glycnkrt ye kız ye verilir kilo değil mi buuu çokta dert etmemek lazım can taşıyoruz kolay mı
Kubraalp67 HAvvAHmet 28. Haftaya girecez yarın İnşallah 😄 gaviskonla kanka olduk valla onu içer yatarım yine 😂
kardelengurler7 Pembesarelle2 ebemde öyle söyledi gayet iyi kilo alımın demişti 2aya doğurcam Allah nasip ederse
Dilek_04 kardelengurler7 inşallah 16 yı geçmeden doğururum o zaman 😅 siz bence az almışsınız ben 30 haftalık 10 kilo almıştım bile sizinki çok iyi ☺️
kardelengurler7 Dilek_04 ebemde öyle dedi kimisi 20-30 kilo alıyor bu kadar dert edip hamileliğini zehir etme demişti doğumdan sonra verilir demişti