surprizbebe kardelengurler7 ay yok domates mahveder midemi gece gece🫠 yarın akşam yemeğimiz menemen olacak ama kesin😂
Tutaste_ kardelengurler7 ahahah ben kendime inanmıyorum 😀 ama uykusuzluktan emzirmeden veririz heralde insallah pörsümekten korkuyorum gogusler popo filan😀
Brgmde Dilek_04 ya 11. Haftamda böyleyim ben gece açlık bastırıyor uyuyamıyorum hormonlarla alakasıds olablr yaa . Birde yiycek birşeyde bulamıyorum artık çeşitt
Dilek_04 Brgmde sizinki biraz erken başlamış gece acıkmaları ben 15 haftalık olana kadar doğru düzgün iştahım yoktu 20 den sonra artık kendimi tutamıyordum 😅 cidden artık ye ye bazen ne yapıp yiyeceğimi bulamıyorum sürekli farklı olsun istiyorum bide 🤭
Kymt91 Bnde 26.haftafayim 10 kilo aldım başlarda acikmiyodum şimdi ise açlıktan uyuyamıyorum herşey geciyo gözümün önünden 🤣🤣
Dilek_04 surprizbebe haha bende kendimi zor tuttum memenen yapmaya üşendim 😅 poğaçayla açlığımı dindirmeye çalışıyorum 🥴
kardelengurler7 Tutaste_ göğüslerim küçük bilemiyorum popo bendede var maalesef ortak sorunumuz bu sanırım
Dilek_04 kardelengurler7 Bilmiyorum ya bazen kendimi tanıyamıyorum gözüm dönüyor yemek konusunda 😂 Hayatımda hiç bu kadar acıktığımı ve yemek yediğimi hatırlamıyorum. Normalde çok iştahsız biriydim günde 1 defa yesem bi daha acıkmazdım acıksam bile hisetmezdim.
Kubraalp67 HAvvAHmet 28. Haftaya girecez yarın İnşallah 😄 gaviskonla kanka olduk valla onu içer yatarım yine 😂
HAvvAHmet Kubraalp67 Ben de 22 hafta oldum arada oluyor yanmalar ya bakalım bi sonraki kontrolde sorayım belki ben de başlarım uyutmuyor bazen mide agrisi 🤭🫣
kardelengurler7 Kymt91 benim 21+3ten beri öyle 29+3 oldum cuma kontrolüm var bilmiyorum ne diyecek doktorum
Smyra__ Ahahhahah melemende kendini zor tutanlarda bende varım😅😅😅 miyde yanmam aşırı korkudan gece çok bişeye bulaşamıyorum maleseff🤕 29 hafta 13 kilo 😒 vericez inşallah sağlıkla kucağımıza alalımda 🤲🏻
kardelengurler7 Tutaste_ ahh ahhh veririz veririz minikleri bir kucaklayim gelince içimizden geçerler zaten heralde uykusuzluk emzirme peşinde koşturma yüreği ağzında olma derken kendimizi yeriz