kardelengurler7
Benim 6. Haftada bulantı ve istifralarım başladı beslenemedim 16. Haftada şekerim yükselmeye başladı diyet yapmaya başladım 24. Haftaya kadar sonra insüline başladık açlık şekeri orantısız yükselip düşüyordu , insülin+ diyet yine 26 haftalığım geceleri bende çok acıkıyorum aşırı derecede ve kızım sürekli tekmeliyor belli bariz şeyleri yemekten çok sıkıldım 🥹
Hiç kilo almadım haliyle ama kızımın boyu ve kilosu haftası ile uyumlu 🩷🐣