yokusbebek Bitti ama bende bittim😅😅 Hamileliğim çok güzel geçti ödemim olmadı, 4 kilo aldım kilo problemim olmadı, kendi işlerimi kendim yaptım hep ama son 1 haftadır hiç halim yok, ağrılarım var otururken kalkarken zorlanıyorum artık gelsin diye bekliyoruz 💜💜 Bugünde babasının doğum günü babasına doğum günü hediyesi olarak doğabilir bence 😊😊