Mikrofon0 evet insallah normal doğum bekliyorum . İkinci çocuk , ilki kız bu da kız olacak insallah 💕 siz ne durumdasın acaba ? ben hiç iyi değilim dünden beri baş ağrısı bel ağrısı asla uyuyamıyorum yuryemiyorum çok kötüyüm bilmiyorum hastaneye gitsem mi ? Acaba soğuk mu aldım diyorum klimanın önünde yoksa sancım mı var bilemiyorum.