Ummuarbc Hulya75 ay ben gidicem canım 34 haftalık olduk inşallah güzel haberler ile dönerim merak ediyorum bebişimi
Aysegulll_37_annelikk Hulya75 bende 9 unda gidicem kızımı görmeye çok özledim bir ay bana sanki 1 yıl gibi geldi geçmek bilmedi 😂25+6 dan herkese selamlar🥰
Mervecimmm Hulya75 görüş günü sözünü sevdim 🥰 yarın bizim görüş günümüz inşallah. Ben gördüm kalp atışını da duydum ablası ve babasında sıra 🙏