Ogm 2 normal doğum var 1 kendi sancim 1 suni sancı ile hayır hiç sancı olmuyor sadece kasiklarina 2 3 dakikada Bi vuran 40 saniyelik ağrı oluyor bide karnın sürekli kasiliyor eğer bağırıp kendini yorarsan zor geçer doğumun sancı anında derin derin nefes al ve sana ikin dediklerinde çeneni gogusune daya öyle ikin…kabız olmuşsun da tuvalete çıkarmak istersin ya öyle ikinacaksin