Ben bu sırf sığ kafaları yüzünden evde oturduğu yerden oh iyi oldu diyip sevinenleri maalesef aşırı cahil buluyor ve halimize acıyorum. Bakın arkadaşlar bu yapılan eylem en önemlisi iletişim özgürlüğüne aykırı bugun bunu elinizden alanlar ses çıkaramazsınız yarın daha ne özgürlüklerinizi elinizden alır. İkincisi instagram büyük ve küçük ölçekli sayısız işletmenin, girişimci kadınların, emeğiyle para kazananların, reklama para yatıranların, yerel tarım üreticilerinin ve daha pek çok alanın ekmek kapısı ve geçim kaynağı. Şu an hepsi bir kişinin keyfi için zarardalar. Bu yapılan hukuka aykırı.