Evrimnbe yani yazmayayım dedim ama kusura bakmayın bence daha geniş bir perspektiften bakmanız gerekiyor. Evet bazı insanlar aşırı bağımlıydı tabi ki doğru değil ama instagramı sadece influencerların para kazandıgı yer olarak düşünmek çok saçma. Orda bir çok küçük işletme var deprem bölgelerinde olan insanlar satış yapmaya çalışıyorlar, bir çok iş yeri kamu kuruluşu büyük markalar oteller ofisler aklınıza gelebilecek herkes birilerine ulaşıyor bu platform üzerinden. Kaldı ki bu platformda olduğunuza göre muhtemelen hamilesiniz veya bebeğiniz var. Biliyorsunuz ki bir sürü sma lı bebeklerin aileleri yardım kampanyaları düzenleyip zamanla yarışıp para toplamaya çalışıyorlar. Siz beğenmezsiniz kullanmazsınız instagramı. Ama sırf birilerinin canı istediği için hiç bir açıklama yapmadan bir çok insanın madur edilmesi çok yanlış. Bugün sizin kendinizce desteklediğiniz bir şey yapılmış olabilir ama yarın ne başımıza gelecek veya ne yasaklayacaklar belli değil. Belki de o zaman sizin hoşunuza gitmez.