Evrimnbe harfiyen hepsine katılıyorum, benim tuhaf bulduğum kısımda işte bu yazdığınız son paragraflar, hatta dalga geçtiğim kısımda şu sebepten ötürü, bu üst tarafta örneğini verdiğim arkadaşım normalde assslaa wptan bişey paylaşmaz, ne hikmetse instagram kapandıktan sonra paylaşım yapması komiğime gitti, burdada dediğiniz olay devreye giriyor, yani yaşadığı hayatı mutlaka birilerine gösterme çabaları var, hani paylaşmasada olur, ne gerek var gösterişe 🥲 ticari konuya gelirsek o kısım apayrı, onun için asslaa bişey diyemem, sadece normal yaşantısı olan arkadaşlarımın böyle bi gayreti komiğime gitti, ayriyetten benimde çevremde butik tarzda bişeyler satan arkadaşlarım var, belli bi kitleleri var konuşuyoruz wpn indirmiş hepsi paylaşıma devam ediyormuş 🥹