Whitecolour ben de oğlağım eşimde oğlak çocuğum olacak o da oğlak olsun istiyorum bence çok iyi çok inatçı diyorlar ama mantık çerçevesinde olduğunda hiçbir şeyde inat değiliz 🤣 hiç çalış et demediler derece yaptım sınavda her şeyim takır takır işledi anama ev araba aldım. Aileme karşı da hiç falsolu hareketim olmadı. Eşim de aynı keza. Bir oğlak olur da benim gibi olursa köşeyim. Sadece çok dokunmatik değilim, ve genelde çok mantıklıyımdır istemesem bile mantıklıysa onu yaparım, duygularımı belli etmem. Küçükken de hırs problemim vardı ama aştık çok şükür.