Mervecimmm cLearQueen benim yükselenim koç ordan biliyorum 😁kızım yengeç o yüzden kardeşi balık olsun istiyorum. Bir ikizler olarak iki ağlak burç arasında naparım bilmiyorum 😁😁
03Guitars immmzaben akrep kızıyla iyi anlaşırım ama erkek çevremde hiç yok ya bende ikizlerim o yüzden iyi anlaşırız bence😎
immmzaben 03Guitars benim çevremde akrep erkeği var mesela babam akrep iyidir yani bilemiyorum tabi her şey burç değil 😇
ezooezz 03Guitars ben de ikizlerim oğlum terazi ya da akrep olacak. Kadın erkek fark etmez pek anlaşamam onlarla . Akrep olmaması için sezeryan olmayı düşünüyorum 😅
cerend2024 adm Ön görülen tarihe göre Başak ama 39.haftaya kadar gelirse Aslan oluyor. Gönlüm aslan olsun istiyor, hayırlısı bakalım🦁🥰
Aysu1307 myavocado benimde 34+2 ismi aslan olacak Burcu’da aslan olsun istiyorum ama bakalım olur mu 22 Ağustos tam 37. Hafta oluyor :)
Minikkus1234 Oğlum akrep biraz sınırlı ve inatçı 🫠🤗 Şimdi kizim dünyaya gelecek Aslan burcu olacak. Aslan burcundaki çocuklar nasıl oluyor kızlar 😄
Eylul11 Minikkus1234 Aslan burcu kızım çok uysal neredeyse çok az ağlayan bir bebeklik geçirip , narin ve çokta kibar bir kız çocuğu oldu 💕☺️
Lara_07 Minikkus1234 Aslan çok tatlı yeğenim var kız tatlı dilli oyuncu YouTuber olucam diyordu bir ara 😂
bebisveannesiiii Mervedezz benimde Oğlak olacak gibi görünüyor Oğlak Burcu özelliklerini bilmiyorum nasıl bir özellik gösterir acaba 😊
mervedmrcn Mervedezz kız olursa iki burçta çok iyi ama erkek olursa ikiside sıkıntı 😂 sizde mi 15 haftalıksınız?