bussra-23 söyle aslında o bende de oluyor. Gece bir kere kalkmamak lazım ki tam uyuyabilelim. Gece uyanınca uyku bölünüp maalesef kaçıyor. Ben de 3 te uyanıp 6 ya kadar oturuyordum bu hamileliğin başlarında. Ama siz zaten kaliteli uyku saatinde uyumuş olduğunuz için belki de 3 ten sonra uyuyamadınız 😁