alinsmom_ ben bende aynı durumdayım 33+4 bende tam dalıcam uyanıyorum tuvalet ihtiyacı için hemen hemen nerdeyse saat başı kalkıyorum bu da çok yoruyor ne oturabiliyorum ne uyuyabiliyorum 15 dk dan uzun süre oturuyum hemen kaburgalarıma ağrı giriyor yukarı toplanıyor bebek panda gibi yuvarlanarak iniyorum yataktan koltuktan😂😂😂