alinsmom_ Merhaba güzel anneler ve anne adayları, 33+5deyim. Uykusuzluktan kafayı yicem. Geceleri sürekli dönüyorum. Sabahın körü uyanıyorum. Yaşayan var mı bu durumu?
elif475475 alinsmom_ ben oğlumda hiç uykusuzluk yaşamadım çok güzeldi uykularım ama gecen gün bir yerde okumuştum. Biraz egzersiz yapmak, bedeni biraz yormak uykuya daha iyi geçiş yaptırıyormuş. Denenebilir bence 🙃
06Canan alinsmom_ geceleri uyumakmı kız oda ne ben unuttum gece uyumayı 36+2 den selamlar 😂29 dan sonrası gece uyumak ne unuttum desem yeri 10 dkkda bir lavaboya kalkıyorum yada midem kazınıyor bişeyler arıyorum mutfakta dönmekte bile zorlanıyorum artık
Hulo2105 alinsmom_ geceleri güzel uyuyorum. Dönerken uykum açılıyor tabi ama dalıyorum. Saat 3-4 gibi mutlaka wc ye kalkıyorum. Uykuyu çok severdim bıraksalar 11-12 ye kadar uyurdum. Ama nolduysa 1-2 aydır 6-7 gibi uyanıyorum. Aslında çok uykum var ama yok yani dalamıyorum da sonra. Vücut anneliğe mi hazırlanıyor ne anlamadım. 29. Haftadan sonra böyle olmaya başladı şu an 37. Haftadayım
Glchan_34 @alinsmom_ 36+2 den selam evet bende sizin gibiyim gece 3 uyuyorum sabah 6 ayaktayım uykular haram oldu vallahi
alinsmom_ elif475475 gün içinde egzersiz ve pilates çok yapıyorum ama yatmadan evvel deniyim bir de, teşekkür ederim 🤗
bussra-23 elif475475 bu çok geçerli olmuyor geçenlerde yorulmuştum baya oğlumu (4) uyuturlen saat dokuz buçukta onunla uyuyakaldım eşim yerime geçmem için uyandırdı saat 2 buçuk gibi bir daha da uykuya dalamadım… dönüp durmak rahatı sağlamak mide yanması sıcak derken sabah saat 7 buçuk gibi uykuya daldım 8 de oğlum uyandı sonrasıııı siz düşünün 😅 geceleri çok zorluyor gündüz uyuyabiliyorum bende
Glchan_34 @alinsmom_ 32 den itibaren uykusuzluk problemi başlıyor maalesef göbek de cabası rahat oturup kalkamiyor insan ve sürekli çiş geliyor tuvaletin önünde kamp kurucam artık 😂
elif475475 bussra-23 söyle aslında o bende de oluyor. Gece bir kere kalkmamak lazım ki tam uyuyabilelim. Gece uyanınca uyku bölünüp maalesef kaçıyor. Ben de 3 te uyanıp 6 ya kadar oturuyordum bu hamileliğin başlarında. Ama siz zaten kaliteli uyku saatinde uyumuş olduğunuz için belki de 3 ten sonra uyuyamadınız 😁
alinsmom_ Hulo2105 evet galiba vücut kendini hazırlıyor.. ben de aynı şekilde uyurdum her yerde çok da kolay uykuya girerdim. 30. Haftadan beri böyle sabah 6-7 kalkıyorum bidaha yok yani. Allah bir ağız da kurtarsın, sağlıkla gelsinler 🌸