Sunshine48 Urfa merkez de 17 18 bin TL civari iki doğumum da szeryan keşke imkan olsaydi da özelde yapsaydım ama maddi imkan yoktu bizim buranın devletinde Urfa’da oturanlar bilir hemşireler doktordan daha çok doktor ve onlar yüzünden sekreterler yüzünden insan adam gibi muayne olamıyoru bazen iyi doktora denk gelirsin kötü hemşire olur ilj doğumum da ne iyi bir hemsireye ne iyi bir doktora denk geldim ikincidi sekreter hemşire çok iyidi doktor ameliyatı da güzel yaptı ama. ilgisizlik çok vardı 3. De iki çocuğum arasında 3 ay olduğu için zaten riskli gebelik ye geçiriyorum erken doğum yapmaz sam eğer biraz para biriktirip özelde yapmayı düşünüyorum kasimda doğum yapcam Allah’ın izni ile olduğu ilin eğer devlet hastanesi iyi değilse ozelli şiddetle tavsiye ederim bizim burda kim ozlede doğum yaptıysa memnun mauyne de ayrı bir memnuniyet var