themom95 ilk gebeliğimde keşke özelde yapsaydım dedim çok pişman oldum. Zorunlu sezaryen olmustum. Normal doğum sürecinee anamı ağlattılar sezaryene döndüm. Suan ne olacagım belli sezarydn olacagım için özele gitmek mantıksız geldi bi dünya paraya ne gerek var sizinde ne olacagınız belli sezaryensiniz devlette yapabilirsiniz. Ben tıp fakültesinde yapmıştım doğum sürecinde nefret ettim hastaneden ama süsleme aşamasında sıkıntı yoktu cüzzi bi miktar para verip tek kişilik oda tutmustum özel hastane odasına göre bayag bayag da büyüktü. Kapı süsümü falan koymuştum canlı çiçek kabul etmediler bi. Şimdide şehir hastanesinde takipliyim burdada süslemede sıkıntı yok diye biliyorm. 2gün yatmıştım hastanede