themom95 imkan varsa kesinlikle özel özel özel !!! İlk kızımı özelde doğurdum şuna ikinci gebeliğim onu da özelde doğuracam . Bizim ailede sadece ben özele gidebiliyorum maddi durumum var diye kız kardeşlerim devlet hastanelerinin hem hijyenik olmadığını ,hem ilgisiz olduklarını (muayene sırasında doktor hemen bakıp kalkıyor detaylı anlatmıyor asla ) , Doğumhanede başka doğuran kadin olduğunu (şahsen ben canım burnumda sancı çekerken birde başka bir kadinin acısına ortak olamam ) söylediler … bende bir kere kanamam oldu acile gittim devlette doğumhane kısmına alındım alttan ultrasonla baktı asla ultrasonu ne sildi ne kondom geçirdi doktor olduğu gibi içime soktu Allah bilir belki daha önce başkasının içine soktuğu şeyi asla silmeden beni muayene etti ve ultrason başlığı masada olduğu gibi duruyordu hiç birsey olmasa bile mikrop gelmiştir üstüne allahtan enfeksiyon kapmadım sonradan düşündümde farkına vardım 🥴 bi kaç kez de memleketteyken devlete muayene oldum doktor karnıma baktı asla konuşmadı kaç haftalık olduğumu sordu kilosunu söyledi kalp atışı dinletti aninda kalkıp odadan çıktı soru sorma fırsatım bile olmadı sekreter ilaçları verdi ve çıktım 5 dakika sürmedi muayene çok saçmaydı .