Melsay hiç hamile gibi değilim 🙄☺️ oğlum 4 yaşında onun hamileliğinde herşeyi yaşamıştım🙈 bunda sadece çikolata ve kokusundan tiksindim. Onun dışında hiç bulantı falan yok. Salı günü gidicem cinsiyet için inşallah gösterir bize kendini, ve ikili taramayı oğlumda da yapmadım bunda da düşünmüyorum tabi doktorun da önerisini dinlemek istiyorum. Bir yandan da yaptırsam mı acaba diyorum Plansız bir gebelik çünkü, hamile olduğumu bilmediğim için dikkat etmediğim şeyler oldu. Kafam karışık bu konuda 🙄🙏🏻 siz peki cinsiyet belli mi ☺️