Melloooo 10+2 ayyy 25 Şubat görünüyor uygulamaya göre hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi inşAllahh 🤲🏻❤️
Ayaz_Aybars_mom Melloooo ayy ayniymisiz 🥲🥲 tabi benim sezeryan olucagi icin 25 ini bulmaz diye dusunuyorum 🤭🤭
annembebegim helloandhello Merhaba inşallah benim bebeğim de Şubat ta gelecek ama tahmini doğum tarihine bu uygulamadan bakılıyor mu göremedim ben? Başka yerden mi baktınız?
helloandhello annembebegim phılıps advent hamilelik programından bakmıştım ben uygulama oda indirebilirsiniz ☺️
Melloooo snybzkrt Ayaz_Aybars_mom 2 arkadaşım da uygulamanın tahmini öncesinde olduğunu söylemişti hayırlısı olsun sağlıklı olsunlar da Bu üçlünün peşpeşe doğum haberini alıcaz desenize 🥰😇
Ozgeyaman0101 burcutoo cinsiyetiniz belli oldu mu ☺ bana erken dedi söylemedi bir sonraki kontrolde söylerim dedi
burcutoo Ozgeyaman0101 yurtdışındayım burda 20. Haftada söylüyorlar. Daha çoook var. İlk haftadan erkek hissediyorum bakalım 🙈
annembebegim helloandhello teşekkür ederim baktım 12 Şubat görünüyormuş benim de 🥰 Tüm bebişler sağlıkla gelsin inşallah 🤲🏻🌸🎀
benim-kalbim-o helloandhello evet devlet 16 haftaya kadar söylemiyor genelde ama doktorum çok tatlı anlayışlı bir kadın o yüzden tahminde bulundu haftaya özelde kesin öğrenirim inşallah 🤗