yorgun21 helloandhello bugün tam 13. Haftaya girdik 11 Şubat doğum gözüküyor 3 yaşında kızım var 🌸 geçen hafta ikili testimi yaptım çok şükür temiz haftaya cinsiyet için gidicez 😍
Melsay helloandhello doktor iyi dedi burun kemiğine de bakıldı, bi de kan verdim, çarşamba sonuçlar çıkacak inşallah bi sıkıntı yoktur🫶🏼
fatma4136 merhaba benimde ilk gebeliğim 11+1 deyim carsamba kontrolum var insallah bana da soylerler :) bu arada bebek giyim konusunda yavas yavas alisveris yapmak istiyorum ama neyi ne kadar alacagim pek bilmiyorum
DryStr @fatma4136 merhaba bence alışveriş için çok erken gibi yani cinsiyeti belli olduktan sonra almak daha mantıklı 0-3 ay zıbınları çok fazla almayın çünkü çabuk büyüyorlar alacağınız kıyafetlerin rahatsız etmeyecek şeyler olduğuna dikkat edin süslü püslü şeyler ilgi çekiyor diye alıyoruz ama bebekler rahat edemiyor ilk bebeğimde tecrübe etmiştim😁
fatma4136 DryStr inanirmisiniz asla süs püs seven biri degilim sadece hem ekonomik acidan hemde hevesten dolayi biraz biraz bir seyler almak istiyorum bakalim :))
DryStr @fatma4136 indirim haberlerini paylaşan bi post açmışlardı oraya bakın isterseniz ekonomik şeyler oluyor.Evet insan hevesli oluyor 2. Bebeğim olucak bende hevesliyim sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻 siz hangi ilde yaşıyorsunuz