dem34 Tsknaltunts merhaba canım İnan ki aynı duygular bende de var çok korkuyorum yetebilecek miyim ve ben gurbetteyim ailem uzaktan tek başıma yetemem diye çok korkuyorum bu ikinciyi de sırf kızıma kardeş arkadaş olsun diye yaptım çok istiyordu kardeş olmasını
Tsknaltunts DryStr doğru diyorsun canım su akar yolunu bulur bi şekilde bizim planlıydı yani eşim çok istiyordu nasip etti rabbim sağlıcakla gelsinler inşallah 🫶
DryStr @Fatmaacylnn teşekkür ederim ☺️ sizde sağlıkla kucağınıza alın evladınızı kucağınıza inşallah 🌸
Seliiiiiiiiin helloandhello bende perşembe gideceğim izmirdeyim ben Testi ne kadara yaptırıyorsun sorması ayıp
user__ezgi Seliiiiiiiiin ben de izmirdeyim. ozel bi klinige gidiyorum doktor icin. ikili tarama testi icin 4000₺ odedim🙏🏻 ama baska bir yerle ya da hastaneyle gorusmedigim icin fiyat araliklarini bilmiyorum🤷🏼♀️
DryStr @Tsknaltunts evet öyle herşey yolunu bulur bi bakmışsınız düşündüğünüz gibi olmamış herşey çok daha güzel olmuştur🤩 amin inşallah sağlıkla sıhhatle doğsunlar hepsi💖
Melsay helloandhello bizde 12+6 günlüğüz🫶🏼ikili tarama testi yaptırdık, çarşamba sonuçları çıkacak 🫣 bi de cinsiyeti pat diye söyledi erkek gibi sanki dedi şok oldum daha belli olmaz sanıyordum. Değişebilir dedi bakalım sağlıklı olsun da🥰
helloandhello Melsay söylediysen büyük ihtimalle erkektir sağlıkla gelsin inşallah 🙏🌸 biz Salı günü gideceğiz ense kalınlığı falan nasıldı ? 🤍
3438FG helloandhello İnan bana şubat ayı geldiğinde tekrar gir bak bu postuna. Ah zaman diyeceksin… 🥺♥️
Melsay helloandhello doktor iyi dedi burun kemiğine de bakıldı, bi de kan verdim, çarşamba sonuçlar çıkacak inşallah bi sıkıntı yoktur🫶🏼
_2prensesannesi35 helloandhello tamam yazarım sizde yazın inşallah sağlıkla alırız bebislerimizi kucağımıza 🤲🏻
_2prensesannesi35 helloandhello merhaba ikili taramaya gittim bir sıkıntı çıkmadı şükür kan verdim iki üç güne çıkacak sizde gittiniz mi