vehyszm her doktor risk almıyor işte bemmde arkadasm ,40+3 TE doğum yaptı doktorumuz aynı bn dedm arkadasm bu haftalarda doğum yapti diye hocam herkesin bünyesi farklı dedi bna kimseyi kendinle kiyasmala kimi, 36 kimi 37 haftalaikken doğum yapıyor dedi