D_er_ya net bi şekilde görünüyo ikinci çizgi yani gözle daha net hatta bi de kaset yaptım yanında onda da çok silik zor görünen var ama aklımda sürekli test yanlış mıdır kimyasal mıdır dış gebelik midir dönüp duruyor. Pazartesi kan vermeye gidicem ama o zamana kadar da testleri tekrarlamayı düşünüyorum 🥰