bilgedmr Bugün regl olmam gerekiyordu olcak gibi ağrım da oluyo ara ara ama henüz olmadı. Bende işten gelince evdeki testlerden birini yapayım dedim. Sizce pozitif midir?
CokCahilsinKeskeOlsen bilgedmr başka test varsa yarın ilk idrarla yapın hayali birşey var ama belki testten de kaynaklı olabilir. Yada yarın kan verin kesin sonuç alirsiniz
Sumisali_ bilgedmr silik bir çizgi görüyorum var gibi.Yarın sabah bi tekrar edin isterseniz ama en güzeli kan testi vermek ama bence var hayırlısı olsun inşallah 🤲🌸
bilgedmr Aylaa123 Sumisali_ Fotoğrafta tam net görünmüyor ama gözle çok daha net görünüyordu yinede silik tabii ki 🌸
bilgedmr Aylaa123 CokCahilsinKeskeOlsen Sumisali_ Suey Nurbl D_er_ya CiciAnnis Kubosh Senonif Merve_kucuk 1Anneadayiiii Kan verdim 28.38 çıktı 🥹🥹🥹
bilgedmr CokCahilsinKeskeOlsen Bende testle ilgili olabileceğini düşündüm açıkçası bi tane daha var aynısından onu yatmadan önce yapmayı düşünüyorum sabah da erken gebelik testi yapayım diye düşündüm ☺️
bilgedmr CokCahilsinKeskeOlsen Sumisali_ D_er_ya İlk idrarla yaptığım erken gebelik testi böyle çıktı
Sumisali_ bilgedmr benim testlerim de çok net değildi o yüzden bana var gibi geldi 😊 rabbim kucağınızı boş bırakmasın inşallah 🤲🌸
bilgedmr Sumisali_ Benim daha önce yaptığım bi testte sonradan böyle bi çizgi çıkmıştı ama tabi regl oldum o yüzden boşa umutlanıyormuşum gibi bi hüzünleniyorum aslında. Ama bunda 1 dk içinde çıktı sonra da belirginleşti. İsteyen herkese nasip olsun inşallah 🙏
bilgedmr D_er_ya Teşekkür ederim birkaç kere daha yapıcam emin olmak için inşallah net bir pozitif görürüm 🙏
Ftmmmm D_er_ya ben de göremedim de bir kaç tane buna benzer testlere var diyen gördüm ben mi göremiyorum acaba diye düşündüm 😊