Bir_nazenin01 Dün test yaptığımda regl günümdü bugün de 1 gün geçti ama beta çok düşük yani 28 olduğu için çok silik çıktı. Siz de isterseniz gününüzü ya da gecikmeyi bekleyin öyle kan verin. O kadar çok kan verdim o kadar çok negatif gördüm ki şu anda bile sanki bi aksilik olacak gibi geliyor. En iyisi biraz beklemek aslında.