merveslife oznur567 evet çok şükür keseleri plesantaları ayrı olduğu için daha sağlıklı ilerliyor 🙏 inşallah sizde çok güzel geçirirsiniz bu süreci. Allah yardımcınız olsun
Sermec27 oznur567 son adet tarihine göre 5+4 sunuz benim 5+4 lerde 48 binlerdeydi oğluma hamileyken değer normal bence 🥰
oznur567 Sermec27 ya sız eminmisiniz 48bın olduguna 4 haftayken ben enidşrliyim hala 26 bin çıktıgı için, burda bir kullanıcı üzüm salkımı plasenta dedi trhlıkelı durum dedi tedirgn oldm🥺
Sermec27 oznur567 hayır gebelik her zaman son adet tarihine göre hesaplanır kiminin 5 haftalıkken değeri 1000 dir kiminin 10 bin gebelik her zaman son adet tarihine göre hesaplanır hatta doktora gittiğimizde gebeliği hesaplamak için her zaman son adet tarihi istenir siz son adet tarihine göre 5+4 haftalık gebesnz ve değeriniz haftanıza göre gayet normal 🥰
oznur567 Sermec27 gerçekten mi? Ben daha ultrasona gitmedim uygulama da siz dedihiniz gibi, ama doktora gidince gerçeğini söylet diye düşqnmüşdüm🤔 o zaman doğru değil ki 1 hafta ondeb gidecek hep
Sermec27 oznur567 hayır önden falan gitmiyor bu hesaplamaya göre ben hep son adet tarihine göre söyledim doktora gebeliğimi hatta hep gelişimi iki hafta geride çıkıyordu son adet tarihine göre hesapladgmzda yani son adet tarihine göre 5+4 sun su an 🥰
YesimAykut oznur567 canım doktora görün mutlaka keseyi görecektir, plasenta ile ilgili bir durum söz konusu olabilir üzüm salkımı plasenta diye geçer, iyi bir durum değil ama inşallah bir sorun yoktur 🙏🤗
bubuiledudu oznur567 ben de yüksek betayla öğrendim 3 gün gecikmeden 3600 iki sonrasında 9bin kusurlarda çıktı ikiz mi diye düşünmüştüm ama değil erken döllenme olmuş takip de etmemiştim oglusum o günden beri Bi haftaya yakın önde gidiyor mesela hep. Ultrasonda önde yani. Betayla hafta hesabi yapmıyor doktorlar da.
bubuiledudu oznur567 olabilir ama bünyeye göre dollenmeye göre de değiştirmiş. Belki ikizdir de belli olmaz
fatsfats-92 oznur567 Benımde 15 bin çıkmıştı üstelik geç döllenme dedi doktor bi problem olmuyor merak etmeyin
Deletedmom_116 oznur567 Ay bakma sen tedirgin falan olma Normal bişey belki ikiz belki tek ama çok erken oldu Belki tez canlı olacak sakın stres yapma
Sermec27 oznur567 4 haftalıkken değil sızın haftanızda yani 5+4 te o civarda çıkmıştı siz şu an 5+5 siniz adet tarihine göre