oznur567
Beta bir kaç durumda yüksek seyredebilir. Siz son adet tarihine göre hesaplıyorsunuzdur ama döllenme sonrası üzerine adet gibi süren kanama yaşayanlarda oluyor belki tahmininizden büyüktür. Çoğul gebeliği de düşündürebilir ama bunda artık önemli, örneğin benim ikiz bende ilk 43,87 ile öğrendim ama 2,5 katından fazla yükseliyordu beta . İlk kese kontrolünde 1 tane gördük, 4-5 gün sonrası ikinci keseyi görmüştük. Bazende tek kesede iki bebek oluşuyor o durumda 7. Veya 8. Haftada anlaşılabiliyor . Kısacası şu saatten sonra referansınız beta değil kese kontrolü olacaktır . Sağlıkla ilerler inşallah🙏