oznur567 Kızlar son regl tarihi 30 Haziran, bugun hcg verdim 26818 çok değil mi referansa bakınca 6 haftalık yazıyor ama mümkün değil ki 6 haftalık olması
merimiri oznur567 her gün iki katına çıkıyor da ona rağmen yüksekmiş bazen ikiz gebelikte yüksek olabiliyormuş
Deletedmom_116 oznur567 Beta ile Hafta hesaplanmaz adetinizin sonuyla hesaplanır . Ve USG de Haftası Vs belli olur zaten . İkiz diyen olmuş ama alakasız benimde oğlumda 15 bin kusur çıkmıştı 5 haftaligim bende dün 85 çıktı Betam geç döllenme biliyorum
Sumeyyeky oznur567 5+3 haftalık hamilesin değer kişiden kişiye göre de değişir normal yani canım takılma değere ❤️
oznur567 merimiri ay internetten baktım orda da oyle yazıyor ama tekbaşına hcg ile teşhis edilemez yazdığı için aldırmadım😨
Fatmaacylnn oznur567 bende öğrendiğimde 4 haftalıktım 2449 çıktı herkes çok düşük değerlerle öğrenmiş 😍
merimiri oznur567 eee tabi cnm sormuştum ben doktora tek öyle anlaşılmaz demişti keseye bağlı 7. Hafta da belli olur muhtemelen ☺️
Deletedmom_116 oznur567 Belki vardır Bilemeyiz ama bunun betayla pek alakası yok ya kalbinden geçen olsun ♥️
Ummuarbc oznur567 beta değeri çok yuksekse ve iki günde 2 2.5 katı artması gerekirken fazla fazla artıyorsa çoğul gebelik ihtimali vardır
Fatmaacylnn oznur567 valla bende bilmiyorum ki ilk gebeliğim normalde herkes yüksek değerlerde öğrniyordur diyip doktora sormak bile aklıma gelmedi daha sonra herkesin düşük değerlerde öğrendiğini duyunca çok şaşırdım hatta kendi kendime ikiz mi acaba diye falan düşündüm sonradan da dedim öyle bişey olsa doktor söylerdi 😄
Kimekonusuyorum oznur567 Benimki de öyle çok yüksek çıktı ama benim gebelikler peş peşe oldu belki ondandır dediler. İkiz olabilir falan demişlerdi çıldırmıştım sonra doktora gittik tekmiş :)