Drfatma
Mantık şu , özelde tahliller çok pahalı, özeldeki doktorlarda bunun farkında en azından doğumu burada yapar diye tahlilleri devlette yaptırmaya yönlendiriyorlar haliyle . Ayrıca Diyelimki doğum zamanı devlette doğum yapmaya karar verdiniz sanırım o durumda doğum için kabul etmiyorlarmış takipli olmadığı için. Bu kısım bana mantıklı gelmedi açıkçası sonuçta devletin hastanesi gidersem yapmak zorunda, yok burda doğuramazsın mı diyorlar o kısmı bende anlayamadım