petunya55 tahlilleri sağlık ocağı takip ediyor zaten , şeker yüklemesi ve ikili testi devlette yaptırdım detaylıyı özel de geniş geniş bakılsın istedim acele ediyorlarmış diye duymuştum,,özel hastane takipliyim tüm muayene ve doğumum orada olacak inşallah bi sorun olmuyor 🤲🏼