Songul211 bir kere gittiyseniz sıkıntı. Ben üç kere gitmiştim. Belki artık özele gitmicem hep size gelcem deseydi kabul ederdi orasını bilmiyorum. Belki hastaneye yoğunluğuna göre de değişiyor olabilir ama bir kereyle zor. Ya şöyle bir durum var mecbur bir şekilde kabul ediyorlar o saatten sonra ama gerçekten sürünüyorsunuz ve yalvarıyorsunuz. Bunu yaşayan çok kişi var. O yüzden bence randevu alıp bir an önce gidin konuşun onlar doğru yönlendirmeyi yapar 🌸