Aycaaarm [silindi] 31.01.1997 doğumluyum. 01.04.2021 ilk kızım. 37+4 haftalık da ikinci kızıma hamileyim 😍😍
Merve171214 [silindi] sezaryen ile doğum yaptım ilk doğumum mecburi sezaryendı ikincide ayrı olmak istemediğim için doğum sırasında bağlattırdım
Raziyee Kontes001 bilmiyorum tek başıma gurbette olmak daha da bir zorlastiracak o yüzden baya hassasım şuan bazen 3 çocuklu aile nasıl yapıyor diye soruyorum sonra Allah kaldıramayacağımız ağır yük vermesin inşallah 3 yaşındaki oğlum beni hiç yormamisti sakin bir çocuk yanlız diye çok üzülüyordum şimdi hepsine nasıl yetecegim diye üzülüyorum
Kontes001 Raziyee bende ikizlerime tek başıma baktım gurbette. Şimdi 7 yaşındalar. Kardeş geliyor onlara 😁
ilkgozagrim__ [silindi] 03.12.2003 ben 21 yaşındayım 1 düşük oldu 6+3 de kızım oldu 08.04.2024 💝 doğumlu bundan sonra uzun bir süre 5-6 yıl düşünmüyorum Bebiş tabi herşeyin hayırlısı 🤭🥰
Altunkaya_44 [silindi] doğum tarihim 27,03 ,2001 ilk bebeğim 36+5 gunluyuz Allah nasip ederse kavuşmayı bekliyoruz Şuan oğlum olucak inşallah 2 yıl sonra tekrar bı bebek düşünüyorum kızım olursa ozamn 2 olmasa en fazla 3 çocuk düşünüyorum tabi Allah nasip ederse
Simge04 [silindi] Doğum tarihim; 17.06.1997 Bir kızım var 9 aylık (11.11.23) Şimdide 21 haftalık oğluma hamileyim 🩵
Simge04 [silindi] Kızımız 1 yaşında olsun ikinci çocuğu yaparız diyorduk eşimle ama Rabbim daha erken nasip etti 🫶🏼
Yesimdeniz [silindi] amin canım hepimizinki sağlıkla büyüsün inşallah en son bebeğimden önce 6 haftalıkta bi düştüğüm oldu aslında 6.ıncı gebelik 5.inci çocuk
asafaslan01 [silindi] 33 yaşındayım 🤦 2 oğlum var 2020 ve 2023 doğumlu şimdi de 8 haftalık hamileyim Rabbim isteyen hakeden hiç bir kadının kucağını boş birakmasin Dilimde kalbimde hep duamdasiniz güzel kadinlar 🌸
[silindi] Arzu45 hahah çok tatlısınız 😍😍 kesinlikle nüfus sayımız artmalı şaka bi yana yapılan son istatistiklere göre Türkiye’de genç nüfus azalıyormuş doğurganlık çook azmış