Merveors2168 [silindi] 2 oğlum var biri 11 aylık biri 4 yaş 8 aylık Allah isteyene versin 2 yeter bize🌼
Kocamananne [silindi] 21 ve 15 yaşında iki kızım var 42 yaşındayım 7+2 haftalık hamileyim yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim 😂
efelinamoms [silindi] 1995 / 29 yaşındayım Oğlum 2022 2 yaş 1 aylık Kızım 2023 9 aylık Şuanlık böyle iyi gibi 😁
Kocamananne Kontes001 evet canım süpriz 8 yıl denedim olmadı tüp bebeğe bile müracaat ettim sonra vazgeçtim Vardır bi bildiği derken bu müjde oldu
Raziyee [silindi] 3 yaşında oğlum var yanına 1 tane daha kardeşi olsun 2 çocuk ideal diye düşüyorduk ikizlere hamileyim şuan 7 haftalik 4 yaşına girdiginde ikizler doğacak nasıl olacak diye çok tedirginim hiç böyle olacağını düşünmemiştim ne ailede akrabalarda ikizde yok başa gelen çekilecek bakalım 🥴
Raziyee Kontes001 bilmiyorum tek başıma gurbette olmak daha da bir zorlastiracak o yüzden baya hassasım şuan bazen 3 çocuklu aile nasıl yapıyor diye soruyorum sonra Allah kaldıramayacağımız ağır yük vermesin inşallah 3 yaşındaki oğlum beni hiç yormamisti sakin bir çocuk yanlız diye çok üzülüyordum şimdi hepsine nasıl yetecegim diye üzülüyorum
esdemiralay [silindi] Kendim 24 yaşındayım . Bir tane kaybımız var. Bu ilk bebeğimiz olacak inşaallah kızımızı bekliyoruz 54 gün kaldı 🥹🤗❤️
Sedagoktugg54 [silindi] 27 yaşındayım 2019 doğumlu 5 yaşında oğlum var diğer oğlumda yolda nasipse 2 aya geliyor 😊
zenciirii 88 doğumluyum. 15 yaşında bir kızım,11 ve 7 yaşlarında 2 oğlum var. Şimdi 4. Çocuğuma 8 haftalık hamileyim :)
Edaerva Benim iki kızım var biri 8 yaşında diğeri 2 yaş 4 aylık ve hamileyim 10+4 hemde bulantılı kusmalı 😢
nunurhstamoffa Edaerva insallah sag salamat kucagina alarsan bebeyini bəndə bulantili kusmali gecirdim son 4 ayi şimdi 22 hafdalik bəndə kusma falan olmuyor artik.
Arzu45 [silindi] bir kızım var ismi Ayla Ben 5 çocuk isdiyorum Eşim 10 tane🤣🤣🤣 Hep Suriyelilermi doğuracak canimm . Neyse biz orta Ladik ne o ne ben 3 e tamam dedik😂😂😂
[silindi] Arzu45 hahah çok tatlısınız 😍😍 kesinlikle nüfus sayımız artmalı şaka bi yana yapılan son istatistiklere göre Türkiye’de genç nüfus azalıyormuş doğurganlık çook azmış
Yesimdeniz [silindi] 13.12.1999 ben 02.12.2015.kızım 09.11.2016 kızım 14.13.2018 kızım 15.10.2020 oğlum 26.07.2024 kızım oldu yeni 1 haftalık
Merve171214 [silindi] 13.05.1996 Oğlum 10.11.2021 Kızım 29.11.2023 2 çocuk bir kız bir oğlan istiyorduk Rabbim gönlümüze göre verdi çok şükür son doğumumda tüplerimi bağlattım artık ❤️