yokusbebek [silindi] Öğretmenim. Sınıfta da var 41 tane 🤣 Şaka bir yana çalışınca zor olur diye düşünüyorum. Ama tabi zaman ne gösterir bilmiyorum. Büyük konuşmamak lazım 🤭
[silindi] Bendiyebiri_ Beyzanur_42 belki bide kız evladınız olur ileri de her iki duyguyuda tadarsınız 💕💕😍😍
Kontes001 Raziyee bende ikizlerime tek başıma baktım gurbette. Şimdi 7 yaşındalar. Kardeş geliyor onlara 😁
Raziyee Kontes001 yaa maşallah ama ikizler büyümüş okula başlamış size artık yardım ederler diğer çocuğa en iyi yoldaş olurlar bizimki daha 4 yaşında artık krese felan bakacağız bizde 🤭
Ekinokss 30 yaşındayım bi oğlum var 3,5 olacak haftaya da kızım doğuyor 😍😍😍 İki çocuklu olcam bakalım 😌😁😁
M_glsm [silindi] 22 yasindayim bi oglum var 2 yasina girecek 4 ekimde🥰 24 haftalik hamileyim. 4 kasim gibi falanda kizim dunyaya gelicek🥰 suanlik 2 cocuk yeter diyorum ama nasip🥰❤️
irem88 [silindi] 1988 doğumluyum🌸 Çocuğum kız 2011 doğumlu adı İsra🩷 Çocuğum kız 2015 doğumlu adı Hafsa🩷 Çocuğum erkek 2022 doğumlu adı Miraç💙 Hamileyim aslında hiç düşündüğümüz bir durum değildi kazaya kurban gittim🤭 27+1 haftalık kızım sağlıkla gelsin bal kızım demekki yicek ekmeği var ki Rabbim nasip etti🤲🏻 Ekim sonu doğum nasipse adı Asel olacak🩷
Aysegulll_37_annelikk [silindi] 25 yaşındayım 25 haftalık kızıma hamileyim ilk hamileliğim 🥰ideal çocuk bence 2 tane en fazla 3 😂