Merve32- MerveKrali ben de kızıma Tomris alâ ismini koyacağım Ben de iyi tepkiler almıyorum 😂 ama sallamıyorum da çünkü biz babasıyla çok beğeniyoruz ☺️çok güzel diyenler de var tabi ama 😂
MerveKrali Merve32- çok güzel uymuş ikinci ismi de 😍 bizde çok beğeniyoruz ama cevremizdekiler aşırı tepkiler verdi😂 yeniliklere açık değiller maalesef 😝
as2603 zgeDenizKaramanAtmaca benım kızımın adıda asya şimdi hamileyım cinsiyet erkek kutay koymayı düşünüyoruz
aycatutall6121 zgeDenizKaramanAtmaca bende kızıma Fatma ismini koymak istiyorum Fatma’nın yanına bir isim önerir misiniz
Beblj Gamzeeadnx maysa & Kayra . Ben oğluşumun adını Kayra koyucam. Etrafmda hzic yok. Söylediğim herkes ilk defa duyuyo ve hoş bir isim🫠
happyprincess_06 zgeDenizKaramanAtmaca meyra, duru, inci, pera, afra, elçin, farah, berika, berra, lavin, lavinia, ışıl, mihra aksa, Aybike Enfal 🤍 Atlas, ege, poyraz, devrim, kuzey🩶
Merve32- MerveKrali teşekkür ederiz ☺️🙏 boşverin çevredekileri içinize ne siniyorsa onu koyun çocuk sizin çocuğunuz ☺️