Beyzanur_42 zgeDenizKaramanAtmaca Öneri gibi olur mu bilmem ama 🤗 İlk pasamin ismi Kaan asaf İkinci pasamin ismini Ömer ege koymayı düşünüyoruz 🩵
Beyzaylm Bende 30 haftalık hamileyim hala isim bulamadık sizce hangisi güzel bunlarda kararsızım Asya Rana duru yusra Aden Alya
Bebekveben zgeDenizKaramanAtmaca Benimde kızım Asya . 2. Kızım geliyor daha güzel bir isim bulmazsak Mira koyacacağız. Erkek olsaydı da Alpaslan koyacaktık
Rabia97 Seyhan16 kuzenim Efe kuracak olmasaydı Efe düşünürdüm ama atlas çok içime siniyor deniz de olabilir
Seyhan16 Rabia97 efe bnimde kuzenimde var atlas da güzel bi isim ama ablamın oğlu ahlas olduğu için atlas ona çok yakın gibi geliyor bana bakalm ismiyle gelir inşallahh 😊
Ayliz010 zgeDenizKaramanAtmaca Gülce Hira Lina Defne Ayliz. Zişan Mavi Erkek isimleri ise Egemen Seyid Mihammed mustafa Melih Kadir Samet
Dilayasarakkoyun zgeDenizKaramanAtmaca Merhaba bende 11+4 hamileyim Kız olursa ALİN düşündük erkek olursa da UMUT 🥹 Sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🙏🌸
Fatma96 zgeDenizKaramanAtmaca erkek olursa ahlas da güzel Alperen falan aslında A ile başlayan çok isim var zorlanmazsınız fazla
MerveKrali melektb Tomris çok beğendiğim bir isim ama kendimden başka ilk defa sizden duydum cesaret edemiyorum etraftan aldığım tepkilerle 😒
Fatma96 Seyhan16 evet bende beğeniyorum bakalım hayırlısıyla gelsin minikler benimkide Cihangir Efe olucak Allah kısmet ederse 💙🥹🤲🏻
MerveKrali Tomris çok hoşuma gidiyor bende kızımın adını düşünüyorum ama çevremden çok olumlu tepkiler alamadım maalesef 🙄
Merve32- MerveKrali ben de kızıma Tomris alâ ismini koyacağım Ben de iyi tepkiler almıyorum 😂 ama sallamıyorum da çünkü biz babasıyla çok beğeniyoruz ☺️çok güzel diyenler de var tabi ama 😂
Edaerva Benimde belli değil kız olursa efla mina erkek olursa eşim mehmet yasir diyor ben Üveys karan bakalım artık hayırlısı