bsebse kubraninevi ayy ne guzel hadi insallah dogum baslamis olsun ❤🙏 valla buze guzel haberler lazim umut olcak 🙏 haberdar et bizi. Ne alemdesin. Jac dk da bir geliyor hastaneye gidicen mi vs vs ❤❤
Benay hayathayal yarın 40 hafta olacak ve bende ne nişan geldi ne başka bişey gelmiyor bebe 😂😂 içerisi iyi demek ki 😂 sancım bile 10 20 arasında dönüp duruyor bence ben kesin 42yi doldurmadan doğurmayacağım 😂😂
bsebse Benay tipkisinin aynisiyiz ben bugun 40oldum. :)) Ben o kadar beklemiycem malesef daha dogrusu doktorum :)
Tostosunannesi Bizde 38+1iz ama belirti 0 😀 Ne nazlı pakize cıktı bu ocak bebekleri 😀 böbrek genislemem var benim yarin ürolojiye gözükücem sonra doktorumla orası ne derse dogumu baslaticak suniyle 40 cm olmus böbreğim tehlike de yani 🤐 Hayırlı haberlerle döneriz insallah 💕
sonsuzmasalim hayathayal bende varim🤰🏽 38 haftaligiz cuma günü kontrolum de sancilarim 80-110 civari cikti ama daha bebek dogum kanalina bile girmemis ve acilmam da yok. yarin ebem ile birlikte hastaneye gidecegiz bakalim ordaki doktor ne diyecek🙈 büyük ihtimalle suni sanci icin gün verecek
EzgiNadir 39+1 🖐🏻☺️ Benim minnoş kızımda gelmiyor hiç bir belirti yok kıpır kıpır çok hareketli gelmeye niyeti Yok sanırım
secilertu EzgiNadir o hareketlilik bizde de var 😊 normalde son haftalarda yeri daraldığı için pek hareket etmez derlerdi ama bendeki de sona yaklaştıkça artan bir hareketlilik var sanki anlamadım normal midir sizce ? 37+5iz
Ceyy bsebse Sağlıcakla alalım artık bebişlerimizi kucağımıza. Son zamanlar hiç geçmiyor. 40 +3 e kadar falan bekleyelim yine gelmezse suni veririz artık madem sezeryan istemiyorsun dedi Dr.
kubraninevi bsebse 10-15 dk da bir sancı vuruyordu, gece boyu uyuyamadım zaten. Duşa girdim yarım saat önce. Ama sıklaşmadı hala 10-15 dk da vuruyo 1 dk kadar sürüyo. En azından 5 dk ya düşünce gitmeyi düşünüyorum şuan evde beklemedeyim 🙈
Ceyy hayathayal bu bebişler neden gelmiyor anlamadım. Belki bir anda girer sancı pıt diye doğururuz 🙈🤣
Burcan mrvty bende 39+3 le sıfır belirti geceleri neredeyse deliksiz uykuyla bekliyorum. Sanki hep içerde kalacakmış oğluş hiç çıkmıcakmış gibi 😅
Bsrerkk hayathayal şimdi WC’ye girdim idrarımla gelen küçük kan pıhtısı gibi bişeyler vardı peçeteyle kurularkende çok açık pembe lekeliydi nişan mı acaba 🤔