hayathayal 38+1 olduk. dün altıma vuran sancılarla hastaneye gittik🤣🤣 açılma yok ama sancı cıktı nstde. belim karnim adet agrisi gibi agriyor. cocukta cok hareket etmiyor, edincede kimil kimil ittiriyor beni😁 gari dogursakta rahatlasak🤣 benim gibi olan varmi ne durumdasiniz. suyun gelirse gel dedi.
Meli hayathayal hiç belirti yok diye sızlanırken dün bizmki cok hareketliydi uzun zamandır bu kadar hareketli değildi bide belimde ağrı var o kdr umarm gaz yüznden falan değildir😂
Bsrerkk hayathayal 10dk 7dk 5dk bir gelen tam düzenli olmayan sancım var gece 5ten beri duş aldım geçmedi tam düzene girmesini bekliyorum dr gitmek için inşallah açılmam olmuştur 🙄😁
Senos hayathayal 37+4 haftalığız cuma kontrolde doktorumuz sancım olduğunu 10 güne kadar geleceğimi söyledi 🥳 bakalım hiç durmayan kuzumla beklemedeyiz kavuşmayı 🥰🤰🏻
Tugba07 hayathayal 37+5 haftaligiim ben de. Çok sık Yalanci sancilarim ve kasilmalarim var. Geceler zaten yatmak etmek haram 😕 Ben de bekliyorum gelse artik diye bakalım. Hayirlisi. Cokta gecikmese ☺️
hayathayal Bsrerkk ay insallah canimm. benimde bi anda karnimda baslayip asagi sanci giriyor bumudur ki ayırt edemiyorum.
bsebse 40+0 la burdaaayiiiizzz😂 ve 1 tane belirtim yok sancim yok nisan yok agrim yok :) kizim zaten inmiyor ve masallah hep hareketliyiz :)
Elifff77 bsebse 40 +2 olduk hala ses yok gece bel agrilarim oluyo sali kontrol var bakalim doktor ne dicek 🙄🙄
snmtrhn bsebse ysrin 40 +0 tik bile yok carsamba doktora gidicem bende bakicak altan muayne ile suni deneriz olmadi sezeryanla alicam dedi 😣
Ebrugur2019 Senos bizde 37+4 olduk yarin kontrolümüz var benim kızımda çok çok hareketli hiç durmuyor yerinde artık doğsun kucağıma alayım istiyorum kıZımı
hayathayal Tugba07 evet bende bi an once dogurmam istiyorum. hayirli vakitte hepimiz kucagimiza aliriz insallah. belirsizlik yoruyormuş
Bsrerkk hayathayal adet arısı gibi 40-50 sn sürüyo geçiyor sonra budur diye düşünüyorum ilk defa sancım oluyo hamileliğimden beri
bsebse Birsennm benim doktorum.bu hafta suni vercek onu cekip sezeryana donmesinden korkuyorum bende :( yine bana gore daha cok gunun var hergun 1 umut valla ❤🙏
didemakk Bizde 38+1 iz karnımın alt kısmında bazen sancı oluyor bebekte gün içinde çok kasılıp toplanıyor onun haricinde bir belirti yok bekliyoruz🤷♀️
mrvty hayathayal 39.haftamda ilerliyorum hiçbir belirtim yok ne nstde sancı ne nişan ne su. Geceleri bile rahat uyuyabiliyorum 🤭 bilemiyorum bi anda hepsi başlar mı yoksa bu şekilde süreç nasıl ilerler
Burcan mrvty bende 39+3 le sıfır belirti geceleri neredeyse deliksiz uykuyla bekliyorum. Sanki hep içerde kalacakmış oğluş hiç çıkmıcakmış gibi 😅
Birsennm bsebse gece suyum geldi 😀şuan hastanede suni sancı yiyorum 🤷🏼♀️ Allah hepimizi sağlıkla kucağına aldırmayı nasip etsin 🙏🏼
Ceyy 39+1 ama hiç mi belirti olmaz 🙄🙈 sadece 2 gündür hafif kramp hissediyorum ama çok az. Dün nst de ilk kez 45 50 gördük. Tabi sürekli bir ağrı değildi. Ona bile sevinir oldum. 🤰