Minikdunyam duşa girdim çıktım baktım ojenin kenarları çıkmış dayanamadım yenisini sürdüm hiç sevmem öyle gezmeyi ondan 😂 kurumasını beklerken de kitap okudum 😆eşim de yok bu gece nöbetçi. Evet yiyorum hurma ben pek inanmıyodum hurmanın açılma yaptığına falan ama eşim alıp getirince yemeye başladım 36 da falan başladım yemeğe ama gördüğün gibi hala sancı yok 😂😂😂