Damla21 SevnurErduman canım bende 38+1 toletim geliyor diyorum böyle az birşey yapıyorum acaba yardımcı olabilecek varmı yada sende böyle oldumu
Irmaktan SevnurErduman ben 37 oldum bende iki haftadır var.. ama Doğumu yaklaşan gebelerde ishal olduğunu duymuştum
SevnurErduman Hafizeipek saat tam 00:00 olmasını bekliyorum ozamn 38+1 olucam aceba bu belirtiden ne kadar sonra Doğum gerçekleşiyor
Gucu Bende ilk hamileliğimde kusma doğum belirtisiydi 2 gün sonra dogum gerceklesmisti.. Suan 2. Hamileligim ve 38+0 tam ve henüz tık yok 🤷♀️
SevnurErduman Hafizeipek evet var belim karnım iki bacak aram kasılarım hep ağrıyo ama yalancı sancı bunlar galiba
SevnurErduman Hafizeipek hamilelik malum en geç 42 hafta sürüyo belki senin yalancı sancıların geç başlıyodur
Hafizeipek SevnurErduman arkadaşim 8 ay önce 42+3 ye doğum yaptı onunla çok dalga geçmiştim ondan oluyo bunlar 😂😂😂
Minikdunyam SevnurErduman bende 3 gündür sabaha karşı ishal oluyorum 36+6 yım acaba benimde mi doğuma hazırlıyor 😂 @Hafizeipek eğer öyleyse bileyim
Minikdunyam Hafizeipek senden önce doğurursam şaşırma kuzum 😂 benim kız cidden bekleyecek gibi gelmiyor bana
Hafizeipek Minikdunyam ben de 40 tan sonra doğurcam galiba öyle hissediyorum🙄 hep 38 de gelir diyodum ama gelmiyyycemmm diyor 😂😂😂
Hafizeipek Minikdunyam herkes sancıdan uyuyamiyor ben de oje sürdüm kurumasını beklediğim için uyumuyorum 😂😂😂😂