Alinrabia Babyybabyyy valla bn hamılelıgımın ılk 4 ayı her gun neredeyse yıyordum hamburger pızza bu aralarda ıstıyorum ama ev yapımı cekıyor canım ona da usenıyorum 🙈😔
Minikklerinannesi5 Bende haftada 1 yiyorum içinde sucuk sosis salam da oluyor bence yenebilir evet sağlıklı değil ama canınız çekmiş öyle arada sırada yenebilir bence. Ben güvendiğim yerden yiyorum el yapımı olarak.
Fundaaaaa Babyybabyyy yahu ye gitsin neden bu kadar zorluyorsunuz kendinizi 🙊 hamburger pizzayı geçtim her gece çiğköfte yedim ciddi ciddi her gece 🤣 4.550 köfte gibi bebeğim oldu paketli ürünler yemedim canımda istemedi zaten cips vs.
Senaykork Babyybabyyy bnce bir iki kereden birşey olmaz tercih meselesi ama sakinilan göze çöp batar lafı kesinlikle dogru… cokda kasmamak lazım ben kızıma hamileyken o kadar kisitladimki kendimi Alerjik oldu doğumdan sonra istesem de yiyemedim 7 ay boyunca zeytin patates domatesle beslendim 🥹
Hatice5258 Babyybabyyy ben herşeyi yiyorum hiç de bişey olmuyo canınızın çektiği saçma olağanüstü herşeyi yiyin yani yemeye uygun olan aserdiginiz herşeyi yiyin bence ben yiyorum ve bebeğim çok hareketli ve doktorum iyi bişey diyo fazla hareket etmesi.
e_blue_sky_a Babyybabyyy ye tabii ki yaa afiyet olsun. Sürekli oturup kalkıp pizza ile vb…. yaşamak sıkıntı. Ama canın çekmiş yiyeceksin
Enfal_06 Babyybabyyy pizza dan bişey olucağini sanmıyorum dışardan isterseniz geldiğinde yine isitin ne olur ne olmaz yiyin ne olucak